20 Mart 2012 Salı

Yani hakkatten mi yazıyorsun, kısmet bu kadar mı diyorsun


İlk defa yazmıyorum otobüste. Ama ilk defa teknolojik bir ortama geçtim otobüste. Bilgisayarı açtım.

Kafamda yine bir ton gelgit var. Onlarca mesajlar yazdım, yollamak üzereyken vazgeçtiğim. Ne gerek var ki dediğim. Hakikatten ne gerek var ki.

Durup durup eskiler geliyor aklıma bok var gibi. Allah bin belanızı versin be. Bıktım artık sizden. Nalet yağsın hepinizin üzerine. Evet, evet Mürdüme de yağsın. Onun için de az gözyaşı dökmedim ben.

En son ki vukuat Cücürdü biliyorsun. Eleman koskoca 1 yıl koştu peşimden. Vay romantik hediyeler mi dersin, onların arasına sıkıştırılmış aşk notları mı dersin, dans çıkışlarında beni alıp eve bırakmalar mı, elleriyle hazırladığı Pazar kahvaltıları mı?  Abim her yolu denedi maşallah, nitekim sonunda da başardı. Üç beş güzel buluşmalar, kakiri kikiriler, yemek yapmalar yemeler, bana şahane kahvaltı hazırlamalar, film izlemeler, mağazasına gittiğimde arkadaşlarıyla tanıştırmalar falan fistan.. derken bizim yerli mafyaya bir haller oldu ne olduğunu anlayamadığım, böyle bir afra tafralar, kendi kendine küsmeler, aramalarımı cevapsız bırakmalar falan… birinde sağlam kapıştık, ben ağzına sıçtım bıraktım. 10 gün sonra götüm götüm döndü tabi. Yaklaşık yine bir 1 ay canım cicim geçindik. İşte yılbaşında birlikte olmayışımız (arkadaşlarımla görüşeceğim için), benim buna telefonda “ hop dostum, ortak, kanki” tarzı hitaplarım dolayısıyla arkadaş bana sinirlenmiş ve her zaman olduğu gibi tepkisini küserek belli etti. Bir iki uğraştım didindim hani konuşalım anlaşalım babında ama yok. Eleman Nuh diyor peygamber demiyor. Lan dedim bu ne yani, esince çek git, esince çek git. Abi maşallah 30 küsüründe ama zekâ evrimini henüz tamamlayamamış. İyi güzel hatun tavlamayı da öğrenmiş hani, beni bile tavladı ordan hesapla, ama gerisi yok. Ulan malak, ulan 1.50, ulan divaresseden ayakkabı alıp 39 numara giyen( bu arada harbiden ilk kez 39 numara ayakkabı giyen bir adam tanıdım, yetmedi çıktım) hödük, lan sen kendini ne sanıyorsun da benim gibi taş hatunu uğraştırıyorsun. Olum ben var ya kimleri kimleri elde etmişim hem de hiç çabalamadan. Davar sen benim kim olduğumu biliyor musun, elimi sallasam ellisi. Bayrak gibi boy var lan bende, 3 cm topuk giysem noktayla ünlem gibi oluruz yolda. Bir de bana artistik trip yapıyor. Ha hem böyle bi herifsin bari yatakta iyi olsan, gördüğüm kadarıyla orda da bir numaran yoktu. Hatta hemen hemen hiçbir numaran yoktu. Kusura bakma acı ama gerçek yani. Eminim bunları okusan kalbin sıkışır, önce bir algılayamazsın sonra canın öyle bir yanar ki, bana bin türlü hakaret edersin, çünkü kendini aklayamazsın. Çünkü yazdıklarımın hepsi gerçek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder